دانلود نرم افزار هیدرولوژی 6.43 Smada

نرم‌افزار Smada در رابطه با مسائل هیدرولوژی می‌باشد که چندین زیربرنامه را شامل می‌شود. هر یک از زیربرنامه‌ها می‌توانند مستقلاً اجراء شوند. توانمندی این نرم‌افزار در تهیه هیدروگراف سیلاب، روندیابی  هیدروگراف سیل در مخزن، طراحی مجرای فاضلاب، آنالیز همبستگی و توزیع‌های فراوانی و مدلسازی آلودگی می‌باشد.


 6.43 Smada

دانلود نرم افزار   6.43 Smada

     سهولت استفاده از نرم افزار موجب گردیده که در آموزش درس هیدرولوژی و کاربردی عملی (پروژه‌های مطالعاتی کوچک) بطور وسیع بکار گرفته شود. برنامه راهنمای طراحی هیدرولوژی Smada در سال 1990 توسط آقای Eaglin و همکاران در دانشگاه کالیفرنیا تهیه و توسعه یافت و در سالهای بعد نسخه­ی جدید آن نیز ارائه گردید.

(لینک کمکی)

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://Goldstarnews.ir

وای چه قدر سایتت توپ بود...[گل]ایول...
میگم سایت منم بیا...
سایت من خبری هست اگه نظر هم بدی دیگه عالی میشه...ما میتونیم با هم همکاری های زیادی بکنیم..[ماچ]
سایت من:
Goldstarnews.ir
منتظر حضور سبز تو هستما...[ماچ]

وای . مرسی عزیزم تو برو من حتما میام

اگهی90 جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.agahi90.com

درج اگهی استخدام
درج اگهی رایگان
کالا و خدمات خود را به رایگان معرفی نمایید
اگهی 90
www.agahi90.com

پژوهنده پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام... من آرزو دانشجوی کارشناسی زمین شناسی هستم و دوترم دیگه فارغ التحصیل میشوم. بین ۳ رشته در گرایش های ارشد ماندم چه کنم.یکی از انها هیدرولوژی است. لطفا شما که با این رشته وگرایش سرکار دارین راهنمایی کنید وکمی از بازار کار و جودرسی وشغلی آن بگویید. موفق باشید.باتشکراز شما

با سلام و تشکر . برخلاف زمینشناسی هیدرولوژی یکی از رشته های مورد علاقه خودمه که احتیاج به پایه ای قوی در ریاضیات و آمار داره . در مورد بازار کارشم باید بگم که بستگی به توانایی ,صبر . جایگاه نفوذ بستگانتون در دولت و مقدار توقعی که دارین داره . من خودم , همکلاسی هام و سایر بستگانی که تو این رشته تحصیل کردیم همگی فعلا بیکاریم . موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد