زیباترین تصویر کره زمین تا به امروز

سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ‘نــاســا’ تصویری از کـره زمین برای عموم منتشر کرد که عنوان شگفت انگیزترین تصویر کره زمین تا به امروز را از آن خود کرد! این تصویر که ‘مـرمــر آبی ۲۰۱۲’ نام گذاری شده، توسط ماهوراه ناسا که وظیفه رصد کردن زمین را برعهده دارد عکس برداری شده است. این تصویر از ترکیب چندین عکس گرفته شده توسط ماهوراه ‘سئومی اِن پی پی’ از زمین است. این ماهواره به تازگی توسط ناسا به فضا پرتاب شده است ‘سئومی اِن پی پی’ نسل جدید ماهوراه ناسا می باشد که مجهز به جدیدترین فناوری های تحقیقاتی بوده و وظیفه آن رصد کردن کره زمین می باشد
.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza noori دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.tabrizgeomahz89.blogfa.com

ba salam va arze khaste nabashid be shoma ham reshteyihaye aziz(albate man karshenasiam) , webetoon vaghean mfogholadas va matalebesh be kare ma miyad , tashakor.
vali lazem be zekram ke oon jomleyi ke dar bakhshe sokhane rooz neveshtin (jahane sovom jayist ke... ) az jenabe porfosor hesabi hast va shoma be eshtebah neme ostad yazdi (jografidane mashhoor ) ro neveshtin! ba tashakor!!!

با سلام خدمت شما
جمله ای که شما می فرمائید بارها و بارها تو کلاسهای درسمان توسط اساتیدمان نقل قول شده و در یکی از کتابهای استاد درج گردیده . برای اطمینان بیشتر میتوانید دکتر پاپلی یزدی را در اینترنت سرچ کنید

حمید سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://geomorphology.persianblog.ir/

وبلاگ خیلی جالبیه . با اجازه شما توی وب خودم بهش لینک دادم.موفق باشید

y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ق.ظ

سال 2012
«حکومت مجدد افغان ها»
بر سراسر ایران
بار دیگر افغانی حاکم شود
ایرانی را برده خود می کند
فتوای جهاد مرجع عالیقدر جهان تشیع افغان مظهر الدین و حجت الاسلام للمسلمین آیت العظمای خلق جناب مستطاب سید اشرف الدین کابلی افغانی:
نظر به اینکه طبق اعلام منابع موثوق افغانیه از سراسر ایران حداقل 95 درصد جمعیت خراسان و حداقل 85 درصد جمعیت مناطق افغانی نشین ایران از خراسان تا خوزستان را قوم افغان تشکیل می دهند و تمام این مناطق جزء متصرفات اجدادمان اشرف افغان و محمود افغان بوده است لازم است بار دیگر به ملت افغان بازگردد و به خاک افغانستان ملحق گردد و والیان تمام ولایات مذکوره از افغان ها باشند. چنانچه دولت یا مجلس ایران در برابر این خواست بحق افغان ها مقاومت کنند فتوای جهاد خواهیم داد تا همنژادانمان با شورش سراسری شان مثل اجداد پرافتخارشان خاک ایران را به توبره بکشند و با تجاوزهای دسته جمعی به زن های شوهردار و دختران باکره آنها جمعیت افغان ها را به ده ها و صدها برابر فعلی برسانند و دیگر اثری از نژاد ایرانی بر جای نماند.


شب شعر افغان های مقیم ایران
خام و خر
ایرانی‌ ای خوش خیال خام وخر
ای سوارت قوم افغانی نر
با خیال خوش برو بر سر کار
خانه ات را هم به افغانی سپار
چون نئی در خانه گاید همسرت
خوابد او 10نفری روی زنت
خانه را به افغانی بسپر برو
تا بگاید همسرت از پشت و رو
کودکی را که ز خود دانسته ای
خر تویی آن در اصالت افغانی است
فرصتی کردی بیا به خانه‌ات
افغانی بین با زنت چه می‌کند
افغـانی نه یک نفر با 9نفر
می‌دهد ترتیب یک زن 10نفــر
او خودش کم بود و 9یار دگر
بهر گائیدن زن آورده است
پیش چشم شوهران ایرانی
بر زنانشان جهد 10 افغانی


http://fatehanekhorasan.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد