آمار ایستگاههای هیدرومتری استان مازندران

آمار ایستگاههای هیدرومتری استان مازندران

میزان دبی و رسوب (از ابتدا تاسیس تا سال ۱۳۸۸)


کیفیت رسوب (از ابتدا تاسیس تا سال ۱۳۸۸)

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
وبلاگی که طراحی کردید بسیار مختصر و مفید می باشد راستش ازفایلی که برای آمارایستگاه های هیدرومتری در سایت قرار دادید بسیار استفاده نمودم بسیار متشکرم

اسدی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

با سلااااااااااااام
نمیدونید من چقد برا گرفتن همین داده ها تو آب منطقه ای رفتم و اومدم و وقتمو هدردادم. کاش زودتر پیدا کرده بودم
ولی خیلی خوبه که مراجعی وجود داشته باشند که اینقد ما دانشجوها رو سر ندونن
با تشکر

دانشجو جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
فوق العاده است
چند بار از نقشه هاتون استفاده کردم.
امار ناقص دارم
ممنون میشم کمک کنید
دبی روزانه ایستگاه کردخیل رو لازم دارم
ممنون

مهرداد پورحسین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام با عرض خسته نباشید
اطلاعات دبی حداکثر های ایستگاه هیدرمتری کردخیل با دوره برگشت های مختلف رو میخواستم
ممنون میشم کمک کنید.

دوست عزیز لطفا به سازمان آب منطقه ای استان محل سکونت خود مراجعه کنید

سیذ رضا حسین زاده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ق.ظ

با سلام و احترام
از زحماتی که برای علم جغرافیا می کشید بسیار سپاسگزارم. اینجانب سردبیر فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و مخاطرات محیطی هستم. این مجله جدید است و اولین شماره آن تا مهرماه آینده منتشر خواهد شد. خوشحال می شوم اگر هم اکنون از طریق صفحه وب شما به معرفی آین مجله بپردازید. اگر نام مجله را جستجو نمایید لینکهای مربوطه فهرست خواهد شد.
با سپاس مجدد
حسین زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد