کاربرد نرم افزار spss در جغرافیا

کلیپ پاورپوینت آموزش نرم افزار spss

دکتر رضا اسماعیلی

دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
قالب یاهو مسنجر پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.panadownload.com

مژده ه ه ه ه ه ه ه جدیدددددددددددددددد


قالب بسیار زیبای یاهو مسنجر برای بلاگ اسکای

www.panadownload.com

عباسعلی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.lms.somee.com

سلام دوست من سایت خیلی خوبی داری آموزش spssت خیلی بکار آمد.
من یه سایت با محوریت توسعه gisطراحی کردم خوشحال می شم ازش بازدید بکنی و اگه خوستی لینکش کنی
www.lms.somee.com

ریحانه پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام من به یه تعداد عکس از پدیده های ژئومرفولوژی اصفهان نیاز دارم میتونید تو وبلاگدون نمایش بدید مرسی

سلام . متاسفانه انجام درخواست شما برامون مقدور نیست شما میتونید با استفاده از اینترنت عکس بعضی از پدیده های ژئومورفولوژی بیابانی مانند کلوت ها شنزارها یاردانگها نبکا پلیگونهای نمکی واقع در کویر و بیابانهای اصفهان را بدست بیارین یا به اداره منابع طبیعی شهرتون مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد