سوالات کارشناسی ارشد سنجش از دور و GIS از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۸۹

سوالات کارشناسی ارشد سنجش از دور و GIS از سال ۱۳۷۷تاسال۱۳۸۳
(دانلود) بهمراه کلید سوالات
سوالات کارشناسی ارشد سنجش از دور و GIS سال ۱۳۸۶
(دانلود) بهمراه کلید سوالات

سوالات کارشناسی ارشد سنجش از دور و GIS سال ۱۳۸۷
(دانلود) بهمراه کلید سوالات

سوالات کارشناسی ارشد سنجش از دور و GIS سال ۱۳۸۸
(دانلود) بهمراه کلید سوالات

سوالات کارشناسی ارشد سنجش از دور و GIS سال ۱۳۸۹
(دانلود) بهمراه کلید سوالات
نظرات 4 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

با سلام از اطلاعاتی که بر روی سایت قرار دادین ممنونم من میخواستم کارشناسی ارشد gis بخونم لطفا راهنمایی بفرمایید و نمونه سوالات کنکور ارشد سال 90 این رشته را هم برایم بفرستین متشکرم

محمد سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.onlygeography.ir

سلام دوست من. ممنون از اینکه این سوالات را گذاشتی برای دانلود. من دارم برای ارشد GIS میخونم. کنکور من 18 بهمنه امساله.
لطف کن سایت منو لینک کن، البته من هنوز کاملش نکردم ولی ایشالا کنکورم را که دادم وضعیت سایتم را بهتر می کنم.

نسرین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام خسته نباشین نمونه سوالات کنکور ارشدژئومورفولوژیو میخاستم اینا همش برا رشته سنجش از دور بود آخه .میشه کمکم کنید

مهرداد دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

خیلی ممنون از سایت بسیار مفیدتونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد