دانشگاهه داریم

آزمایشگاه خاک
بابت درس خاکشناسی , شهریه واحد عملی رو از دانشجوها گرفتند ولی تا پایان ترم از آزمایشگاه و کار عملی خبری نشد! (دانشگاهه داریم)

--------------------------------------------------------------------
جوانه گندم
 در درس کاربرد اقلیم در ژئومورفولوژی, استاد محترم مربوطه تمامی ترم را به تشریح و بررسی رشد جوانه گندم و آسایش اقلیمی در جوامع انسانی پرداختند. ودر پایان دانشجویان را با نمره 14 مفتخر گرداندند (دانشگاهه داریم)
------------------------------------------------------------------------
قدردانی((فقط برای شوخی))
خودشون جشن برگزار میکنندو خودشون به خودشون جایزه میدن

نظرات 5 + ارسال نظر
بهرامی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://article-download.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید
وبلاگ http://article-download.blogfa.com/ در زمینه دانلود مقاله از ساینس دایرکت و اسپرینگر ایجاد شده است ممنون میشویم اگر وبلاگ ما را بانام دانلود مقاله از ساینس دارکت و اسپرینگر لینک کرده و بعد خبر دهید تا وبلاگ شما را با نام درخواستی شما در وبلاگ خود با افتخار لینک کنیم
ممنون
بهرامی
راستی وبلاگ قبلی ما download-maghaleh.blogfa.com بود که شما را لینک کرده بودیم ولی هک شد و یه عده اومدن به اسم خودشون ثبتش کردن

کریمی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.abkhiz-lu.blogfa.com

16 آذر مصادف با روز دانشجو گرامی باد

زمین آزمون پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ

جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی
گروه آموزشی زمین آزمون
www.zaminazmoon.com

یه دانشجو دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
من هم دانشجوی ارشد ج برنامه ریزی شهری هستم دانشگاه تهران مرکز من ایدی شما رو اد کردم خوشحال می شم من رو هم اد کنید تا از اطلاعات مفید شما بتونم بیشتر بهرمند بشم ممنون

دانشجوی ارشد توریسم شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام
من یک سوال داشتم این که برای تمدید واحد پایان نامه مگر نباید فقط نصف شهریه ثابت را واریز کنیم پس مبلغ 200هزار تومان دیگر که جز بدهی ما آوردند دیگر چیست؟

با سلام و تشکر . باید عرض کنم که روی دادن این چنین مسائل در دانشگاه آزاد مسئله ایست کاملا عادی. فک کنم تنها شخص رئیس امور مالی دانشگاه بهترین پاسخ دهنده به سوال شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد