مقالات ژئومورفولوژی

آشکارسازی تغییرات مورفودینامیک با استفاده از داده های سنجش از دور و تحلیل مولفه های اصلی(pca) و منطق فازی (fuzzy-logic)

دانلود

آشکارسازی تغییرات ژئومورفیک مسیر رودخانه کارون با استفاده از داده های gis و rs (بازه شوشتر تا اروندرود)

دانلود

روشها و معیارهای بهینه جهت تهیه نقشههای پهنه بندی خطر زمین لغزش

دانلود
نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یوسفی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://dalgha62.mihanbhog.com

سلام من دانشجوی ارشد ژئومورفولوژی از واحد اهر هستم خیلی خوشحال میشم باهاتون بیشتر آشنا بشم

سلام دوست عزیز منم خوشحال میشیم بیشتر باهاتون اشنا بشم

آریا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

باسلام من دانشجوی ترم آخر برنامه ریزی شهری هستم و قصد دارم که ارشد شرکت کنم در زمینه منابع ارشد رشته خودم از شما راهنمایی میخواستم ویا اگر ممکن است ایمیل یکی از دانشجویان ارشد این رشته را لطف کنید بفرستید.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد